„Kidnap” aktywne oglądanie filmu

„Kidnap” aktywne oglądanie filmu/ Joanna Hryniewicz-Wyszyńska

Jest wiele zalet oglądania filmów w wersji oryginalnej. Pisałam już o tym w poprzednim poście z aktywnego oglądania filmów anglojęzycznych. Film pozwala nam przeżywać i czuć się częścią akcji. Uczenie się w ten sposób, odzwierciedla do pewnego stopnia kontakt z native speakerami w naturalnych warunkach.

Ponadto, oglądając film nasz mózg przyjmuje olbrzymie ilości języka, które są podświadomie analizowane pod względem słownictwa, struktury zdań i wymowy.W przeciwieństwie do książek, filmy są doskonałym źródłem języka mówionego i pozwalają lepiej opanować mowę potoczną i rytm mówienia a także zdolność rozumienia ze słuchu.

Chłopcy z klasy VIa SP oglądali film pt”Kidnap” który opowiadał o przygodach człowieka, przypadkowo wplątanego w porwanie. Film  posiadał wiele elementów filmu akcji oraz słownictwo, które wzbudzało zainteresowanie chłopców.

oglądanie filmu kl VIa

Film, który był przedmiotem intensywnej pracy uczniów.

 

//Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.