„Ninja balls” w klasie IV c

„Ninja balls” w klasie IVc / Joanna Hryniewicz-Wyszyńska

Dla dzieci zabawa jest nauką i pracą jednocześnie, a jej efekty są imponujące. Uczniowie klasy IV C SP wykonali na lekcji języka angielskiego „ninja balls”.

Są to piłeczki wyknonanie z balonów i  mąki. Uczniowie pracowali samodzielnie, okazjonalnie prosząc o pomoc innych uczniów albo nauczyciela. Praca  była połączona z rozumieniem instrukcji w języku angielskim, która włączała następujące umiejętności:

  1. motoryczne: chwytanie, rozciąganie, wycinanie i planowanie motoryczne
  2. sensoryczne:dotykanie różnorodnych faktur, doświadczanie różnorodności zapachów oraz zwiększenie percepcji z rozciąganiem balonów i ściskanie piłeczek
  3. kognitywne: postępowanie wg. planu pracy i instrukcji,  podejmowanie środków ostrożności, zapamiętywanie,  układanie w kolejności, podtrzymywanie własnej uwagi

Prace dostarczyły uczniom wielu emocji, zaangażowania oraz wymagały współpracy i wzajemnej pomocy. Poniżej zdjęcia przedstawiające prace uczniów:

 

nija 8 ninja 1 ninja 2 ninja 3 ninja 4 ninja 5 ninja 6 ninja 7 ninja 8 ninja 9 ninja 10 ninja 11 ninja 12 ninja 13 ninja 14 ninja 15 ninja 16 ninja 17 ninja 18

//Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.